Hoe ziet voor jou een werkdag bij Equipe Zorgbedrijven eruit?
De werkzaamheden van het Contactcenter bestaan voornamelijk uit het aannemen van de telefoon, afspraken inplannen, verwijzingen verwerken, (half) jaarlijkse controles inplannen, dossiers versturen en OK planning voor de vestigingen Veenendaal en Zeist. Het team bestaat op dit moment uit ongeveer 7 Contactcenter- medewerkers, 5 Doktersassistentes en 2 Medisch Secretaresses. Als het nodig is, neem ik ook wel eens plaats achter de algemene balie en de OK-balie. Hier ontvangen wij de patiënten, plannen vervolgafspraken in en versturen recepten. Wat ik erg mooi vind, is dat iedereen binnen de kliniek elkaar helpt waar het nodig is. Zo helpen bijvoorbeeld optometristen mee bij de balie, doktersassistenten helpen mee bij het Contactcenter en wij helpen mee bij de balie.
Waarom werk jij bij Equipe?
Het is altijd gezellig op het Contactcenter, maar er wordt zeker ook hard gewerkt. De korte lijnen in onze kliniek maken het zeer werkbaar. Hierdoor ontstaat er een leerzame omgeving waar veel ruimte is voor groei. Ik ben begonnen als tijdelijke kracht en ga binnenkort starten met een opleiding tot Medisch Secretaresse. Dit maakt Equipe Zorgbedrijven een fijne werkgever, die medewerkers aanmoedigt door te groeien en te blijven leren.
“Elke dag leer ik weer wat nieuws.”
Wat vind je het allerleukste aan je werk?
Het belangrijkste aan mijn werk vind ik dat de patiënt op alle vlakken goed wordt geholpen. Hier draag ik graag mijn steentje bij achter de telefoon en/of de balie. Het leukste aan mijn werk vind ik mijn collega’s, de korte lijnen met de optometristen en de oogartsen, waardoor ik elke dag weer wat nieuws leer. Hiernaast vind ik het plannen van de operaties heel leuk om te doen. Dit is een grote puzzel waarbij er een goede balans moet zijn tussen de wensen van de patiënten en onze medewerkers. Door de diversiteit in de werkzaamheden en de goede band met mijn collega’s ga ik elke dag met plezier naar mijn werk.